torsdag 10 januari 2008

På rätt väg....

Ställde mig på vågen nyss, ett kilo lättare =)
YES!!!!!
Har skärpt mig med kaloriintaget några dagar och det har tydligen lönat sig.

Ska lämna Victor på dagis om en halvtimma ca sen tar jag en långpromenad med Robin, så kanske jag kan gå ner några gram till.
Har börjat viktväkta igen, men jag kommer inte gå på några möten utan gör det själv här hemma.
Emmas våg skiljer ju bara två hekto från viktväktarnas så jag går dit en gång i veckan och väger mig istället =)

Nej, dags att göra iordning la liga.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tror jag skulle behöva ett par av de där tipsen. Eller snarare din motivation kanske? Här blir det ju inget alls med vare sig träning eller rörelse... I'm hopelös! Lyckatillsparkibaken ;-)

Jane sa...

Behövs bara lite jävlar anamma.
Eller att inse att jag har två par byxor som passar, allt annat är för smått.
Idag går jag i gamla mammabyxor....

Det är motivation kan jag lova =)

Unknown sa...

Haha - min lösning på det problemet är att köpa nya :-P Gissar att jag får skylla mig själv med den inställningen.

Jane sa...

Tssss =)

Jag har inte råd att köpa nya.....