onsdag 23 januari 2008

Victor dag idag =)

Jag och Victor började med att äta frukost, sen spelade vi lite spel.
Victor ville leka i sitt rum med mig men jag var tvungen att mata Robin först.
Så jag matade honom och han somnade mitt i maten!!!
Jag gick ner och la honom i sin säng för vi skulle ju vara där nere.

Istället för att leka började vi rensa upp golvet för att få plats att leka.
Det slutade med att vi fick rensat hela rummet från topp till tå.
Sen åt vi lunch - Robin sov forfarande i sin säng!!!!!

Så ville Victor inte leka med mamma längre =(
Han ville ringa Oskar.
Men dom skulle iväg och handla och skulle ringa när dom kom hem så Victor kunde gå dit och leka en stund - Robin sov fortfarande!!!!!!!

Till slut, medans vi väntade på att Oskar skulle ringa så vaknade Robin.
Han hade sovit i två och en halv timme!!!!!!!!!!!!
Det har aldrig inträffat, brukar bara sova en kvart till tjugo minuter på dagen om han inte ligger i vagnen eller Ergon då.

Jag och Robin passade på att ta bilen till Hönö och uträtta lite ärenden medans Victor var hos Oskar. Rätt skönt att bara ha ett barn med sig ibland. Helst när man ska flänga ut och in i bilen hela tiden.

Sen har vi bara varit hemma och haft det bra.
Victor har fått batterier till sitt lasersvärd han köpte på BR igår.
Åhh, vad lycklig han är =)
Jag med för han krigar inte med det utan han släcker allt i rummet så har han det som en lampa.
Pussen =)

Imorgon blir det tjejkväll hos Catrin, det ska bli riktigt kul =)

1 kommentar:

Unknown sa...

Idag hade jag gärna varit Victor!

Städhjälp OCH lasersvärd - kan det egentligen bli mycket bättre?