måndag 21 januari 2008

Sömn?????

Jaha, då var det dags igen...
Sömnlösa nätter i repris.
Ny tand kanske?
Hoppas verkligen att det går över snart =(

Robin somnade som vanligt runt halv nio igår och PE lade honom i sin säng.
Vi gick och la oss och bytte sida i sängen. Jag har så ont i ryggen så nu ska vi prova att byta sida för min har blivit så mjuk efter att jag sovit i den under två graviditeter med alltför många extrakilon på kroppen ;-)

Iaf så runt halv tolv vaknade Robin och skrek, han var otröstlig.
Inget hjälpte förutom att bära honom och det orkade jag faktiskt inte.
Tog mitt täcke, min kramkudde och Robin. Gick upp och la honom i babysittern och mig själv i soffan.

Så¨sov vi till halv tre, då vaknade han och fick lite mat.
Provade att lägga honom i sin säng igen - yes det gick.
Så jag la mig i min (eller ja PE´s säng) och somnade gott.
Tills klockan fem. Då ville inte robin sova mer.
Jag försökte men nej, inte sova!!!!!

*gäsp*

3 kommentarer:

PEZ sa...

Och jag känner mig taskig som jobbar och lämnar Jane hemma, får se om jag ska laga bilen eller åka hem i eftermiddag, tror det blir hem så Jane kan få några timmars vila efter ännu en helvetesnatt.

Unknown sa...

Åhh - värsta jobbiga med dålig säng också. Inget bra alls att ha ont i ryggen OCH dessutom vara vaken mer eller mindre hela natten.

Skickar en semla på posten till dig som tröst. Istället för grädde och mandelmassa får det väl bli guaccamole och keso, funkar det?

rullgardinsflikkan sa...

Jag ska skynda mig att läsa ut boken och skicka den till dig omedelbart! Låter som att du behöver den mer än mig...kram vännen