måndag 14 januari 2008

Hmm...

Ja vad har hänt idag?
Tog en promenad när PE hade åkt till jobbet, köpte nya "blommor" (köper bara gröna för är det blommer på dör de direkt!).
Sen hämtade jag Victor och vi gick till mamma och pappa en stund och hälsade på.
Hoppas du mår bättre nu pappa =)

Sen när v kom hem åt vi paj sen städade vi lite på Victors rum.
Vi har inlett operation städning idag, allt på rummet skall gås igenom.
Ställde en stor säck mitt på golvet och i den slänger vi allt som inte används och inte är nåt att spara på. Tex hittade jag tre tomma påsar som det legat en McDonald´s leksak i!
Han är som sin mor - skräpsamlare =)

Så kollade Victor bompa och jag busade med Robin.
Nu skall Victor snart äta kvällsmat och sen är det natten för honom och strax därefter för Robin. Och känner jag mig själv rätt så kommer jag inte långt efter.

4 kommentarer:

rullgardinsflikkan sa...

tsss du kommer sitta uppe och ladda porr hela kvällen :-P

Jane sa...

Schhh inte så högt!!!!

Anonym sa...

Pappa säger Tack skall du ha min lilla tjej ja jag mår lite bättre nu men inte helt okey ännu får se imorgon. vem är rullgardinflickan? men på stavningen norsk?
ser just nu på galan peter settman är galen

Jane sa...

Hehe, det är ju Anneli pappa :-)

Inte lätt för dig att veta.
Kram