måndag 28 januari 2008

Fullt ös...

Idag skulle jag bara vara tänkte jag, rensa lite i min garderob och läsa lite om GI och bestämma mig om jag vill testa två veckor eller ej.....
Lämnade Victor klockan nio sen åkte jag och Robin till mamma och pappa.
Tänkte vara där i en halvtimma bara tills apoteket öppnade, vi blev sittandes och prata och sen blev Robin trött och gnällig så somnade han i mormors knä. Så jag åkte några ärenden och sen tillbaka till Bagglebo. Robin sov fortfarande.....
Efter två timmar (!!!!!!!!!!!) vaknade han, Robin gillar mormors knä =)

Så vi åkte från bagglebo till affären och sen till dagis och hämtade Victor.
Väl hemma igen fixade jag lite sen kom Karin, Isak, Ellen och Leo och hälsade på en stund.
En kopp kaffe till Karin och te till mig, varsinn frukt tog vi oxå (bantar man så bantar man).

När dom hade åkt hem igen gjorde jag pastasallad som vi mumsade på.
Sen var det bompa för Victor och data för mig.
Efter bompa lekte vi lite med Lego på Victors rum.

Nu har jag nattat Victor och ska göra iordning en välling till Robin.

Får se om det blir en slappedag imorgon istället.....

Inga kommentarer: