tisdag 15 januari 2008

Vällingdax

Har börjat blanda välling i ersättningen idag, det var inga som helst problem.
Bytte även napp på flaskan från litet hål till stort hål så det tog inte många minuter för honom att sluka 150ml.
Tyckte han bara fortsatte att suga när det var slut, det brukar han inte göra utan när han märker att det är slut så är han nöjd.
Sist han fick mat gjorde jag 200ml istället och han åt allt!!!!!

Testade Ergon när jag gick och hämtade Victor på dagis förut.
Robin bara satt där och var så nöjd så =)
Jag kände lite i svanken men det är ju bara för att jag går ihopsjunken i normala fall och med Ergon går man automatiskt rak i ryggen.
Annars kändes det riktigt bra, på hemvägen somnade han så sött så....

Skall ha Ergon till stan på tisdag när vi ska fika med fl-tjejerna på Glädjebubblan.
Tydligen ett familjefik med plats för både barn och barnvagnar.
Ligger vid vasaplatsen om jag fattat rätt, jaja Anneli visar vägen och jag går efter ;-)

Nu ska jag busa lite med en väldigt nöjd Robin =)