måndag 21 januari 2008

En vanlig dag

Lämnade Victor på dagis, sen tog jag och Robin en promenad till ICA supermarket.
Väl där ringde jag till Karin och kollade om hon var hemma, det var hon.
Frågade om jag skulle köpa bullar....
Nope - bantningsdags.
Jag höll med så bullarna fick vara kvar i affären =)

Så vi tog en fruktfika idag med äpplen och bananer, två riskakor slank ner i Karins mage oxå.
Sen tjötade vi några timmar och tog hand om våra små.
Ja Karins stora var ju hemma oxå.

Sen blev det promenad hem igen lagom till klockan två var jag framme på dagis.
Victor var lycklig och hade målat en jättefin teckning som dom hade hängt upp på väggen. Så stolt som bara den var vi båda två när vi stod och beundrade konstverket.

Så tog vi oss hem och fixade middag sen skulle vi leka en timma i Victors rum men det vart inte så mycket lek för han skulle packa ryggsäcken för imorgons äventyr. Men den var redan full till bristningsgränsen =)
Det tog oss nästan hela timman bara att gå igenom vad som fanns i väskan!!!

Nu är väskan packad och redo för en tripp till stan imorgon.

Vi åker redan klockan åtta så vi får vara redo.
Min väska är oxå packad, ska bara ha med varmt och kallt vatten ifall att det blir vällingkris =)

Nu väntar en kopp te och en riskaka på mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi såg i tidningen i dag att (lilla) stora Vicktor har namnsdag idag så grattis på dig
Hälsningar mormor o morfar