onsdag 30 januari 2008

Busungen Robin

Han kan luras den killen ;-)
Vi trodde att nu skulle det bli sömn här i 54:an efter gårdagens natt.....
Säkert!!!!!!!
Nejdå, runt halv ett tror jag det var så började gnället och inget jag gjorde hjälpte =(
Till slut ville han faktiskt äta lite och somnade så gott i sin säng, trodde jag.
Tre minuter efter att jag krypit ner i min goa säng vaknade han igen!!!!!

Då fick jag nog, tog med mig täcke, kudde och Robin upp.
Så jag sov på soffan och Robin i babysittern.
Inte värlens bästa sömn men våran soffa är grymt skön att sova på faktiskt.

Så klockan fem i sex vaknade han och slukade 200ml i ett svep och nu ligger han och ser på tv och gör allt för att charma mig =)
Men det behöver han inte egentligen.
Han är ju min lilla puss =) =) =)
(Om han bara kunde sova på nätterna......)

Om tre timmar gå bussen till stan och tar oss på nya äventyr =)
Nu ska jag ta en kopp te för halsen kliar lite känner jag.

Inga kommentarer: