lördag 12 januari 2008

Trött

Vilken heldag vi har haft idag, jag och Victor =)
Var ifrån Robin från nio på morgonen till sex på kvällen, det gick bättre än jag trodde.
Jag var inte nervös alls, hönsmamma som jag är var jag helt säker på att jag skulle gå på stan och tänka på Robin hela tiden. Men det gjorde jag inte (bara halva) hihi.

Victor var helt såld på Disney on ice. Han kunde inte ens äta popcornen jag hade köpt till honom. En hel spann full!!!!
Men vad dyrt det var med alla sakerna man kunde köpa. Inte nog med dyra biljetter, popcornspannen kostade nittio kronor!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men Victor tittade på mig med sina stora vackra ögon och som vanligt smalt jag direkt.
Men han fick ingen lysande grej för typ hundratrettio kronor!
Jag är ju bara kommunalarbetare och dessutom föräldraledig och lever på typ 70% av min normala lön som är skit när jag får 100% av den oxå.

Säger som Karin: Ska börja jobba på fabrik sen när ungarna är större och tjäna massa pengar!

Nu sover Robin och Victor ligger och kollar på superhjältarna.

Superhjältarna och Skönheten & Odjuret var för övrigt det bästa på hela showen enligt Victor. Inte för att han sa det men vissa saker behövs inte sägas =)

Inga kommentarer: