söndag 27 januari 2008

God morgon =)

Inatt har vi sovit gott hela bunten =)
Robin somnade efter nio nån gång efter en alvedon, näspray och pyamasen på.
Vi hade släckt lampan i hans rum på prov så han har sovit i ett kolsvart rum och när jag har gått upp har jag tänt lampan i hallen och lämnat dörren på glänt.
Jag har säkert varit uppe fem ggr men bara för att stoppa in nappen och en gång gett honom välling.
Så idag är jag glad - även om det blåser ;-)

Nu ska jag fixa lite frukost med "mormor & morfar ägg".
Victor älskar verkligen det =)

Sen är det fotbollsträning för Victor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju skönt att ni fick sova lite bättre inatt. Här hemma ligger pappa i magsjuka han fick det igår han har spytt ett antal gånger så det är inget vidare. Vi hörs.

Unknown sa...

Tummar hålls hårt att det inte är en engångsföreteelse utan istället starten på en ny, mer harmonisk, dygnsrytm.