onsdag 9 januari 2008

Tv-time

Sov bra inatt, var uppe ganska många gånger men mest för att stoppa in nappen på Robin och kissa. Jag drack tre smothie igår kväll!!!

Gick inte upp förrän kl åtta =)

Vi är bjudna på lunch hos Karin idag klockan halv tolv.
Det ska bli jätteroligt att träffas, blir inte så ofta nuförtiden.
Skitväder ute så vi tar bilen, tanken var annars att promenera för mig och cykla för Victor. Victor är jätteduktig på att cykla nu, behöver mest hjälp att komma igång.
Ingrid och Maria skulle också komma, kul. Jag har inte träffat dom sen i augusti tror jag det var när vi fiakde på hönökakan, kan möjligen ha varit tidigt i september också.......

Tror att granen åker ut i eftermiddag, barrar som bara den och jag orkar inte dammsuga varje dag. Så när PE kommer hem från jobbet slänger vi nog ut den.

Nu slappar vi bara här hemma, Victor kollar på Nickelodeon och jag sitter framför datan.
Robin är inte nöjd med tillvaron alls =(
Vill inte äta, inte sova, inte leka, inte ha nappen....... Blä!

Inga kommentarer: